.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايران جزو 10 كشور بلاخيز جهان

معاون عمراني استاندار مازندران گفت: ايران جزو 10 كشور بلاخيز جهان است.

سيدعيسي هاشمي پيش از ظهر امروز به مناسبت هفتم مهر سالروز آتش نشاني در مانور آتش نشاني بابل اظهار داشت: آتش نشانان مايه امنيت، آسايش، اقتدار و سلامت شهروندان هستند.
وي با اشاره به اينكه ايمني و امنيت يكي از پارامترهاي مهم و حياتي انسان‌ها در همه جوامع بشري است، تصريح كرد: آتش نشانان از سلحشوران كنوني جبهه‌هاي ما هستند كه براي امنيت و آسايش شهروندان از جان خود گذشته و با به خطر انداختن سلامتي خويش آرامش را براي شهروندان به ارمغان مي‌آورند.
هاشمي با بيان اينكه ايران جزو 10 كشور بلاخيز جهان است، افزود: 40 نوع بلا و حادثه براي جهان تعريف شده است كه 30 نوع از اين بلاها در كشور ما وجود دارد.
وي بيان داشت: به طور طبيعي استان مازندران نيز جزو پنج استان بلاخيز كشور است كه براي ايمني و امنيت اين استان بايد اقدام جدي شود.
هاشمي آتش‌سوزي را از عمده‌ترين حوادث زيان آور و جانسوز در شهرهاي پرجمعيت امروزي برشمرد و افزود: آثار زيان‌باري كه از آتش سوزي‌ها برجا مانده است بعد از ده‌ها سال همچنان قابل مشاهده است.
وي افزود: آتش‌نشانان داراي قلبي پر از مهر و محبت و دريا دل هستند كه با تأسي از پيامبر اكرم (ص) و ائمه اطهار فداكارانه به نبرد آتش رفته تا جان انساني را از مرگ حتمي نجات دهند.
وي از آتش‌نشانان بابل به عنوان آتش‌نشانان نمونه در سطح استان مازندران ياد كرد و افزود: آتش‌نشانان بابلي به محض تماس شهروندان به هنگام بروز حوادث در وقت طلايي سه دقيقه و 30 ثانيه خود را به محل حادثه رسانده و به كمك شهروندان مي‌پردازند.
هاشمي در پايان درجه آتشياري را به همايون مرتضوي مدير عامل سازمان آتش نشاني بابل اهدا كرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.